Sākums > pārdomas > Briedis tālajos uguņos

Briedis tālajos uguņos

30 Jūlijs, 2013. Komentēt Go to comments

9395305080_44b2fab08d_b

Tik savādi, bet dažreiz Tu sastopi dzīvē cilvēkus, kas ir par Tevi … šķiet … vienīgais vārds kas nāk prātā un šķiet vietā ir – dižāki, un telpa pārvēršas :) Un tad Tu skaties uz viņiem, vai viņu, un jūties kā briedis kas skatās auto tālajos uguņos un sastingst. Sastingt gaidot kas notiks, jo neeksistē pat vismazākā nojausma tajā – kas Tevi sagaida.

Šodien es satiku tādu cilvēku. Un kad viņa ienāca telpā – es jūtos kā mazs zaķītis, un ik reizi kad viņa man uzdeva jautājumu, es sastingu kā tāds idiots veroties tajā neizprotamajā skaistumā, kas vibrēja gaisā man visapkārt kad viņa runāja.

Un es jutos kā patiešām “ultimate” idiots :D ,jo tas nebija fizisks skaitums, vai arī persona ar vienu no tām autoritātēm, kad Tu jūties ļoti īpašs atrodoties ar viņu vienā telpā. Nē. Tas bija dziļš un patiess dižums. Tā bija vienkāršība, elegance un “maigums”. Līdzcietība, līdzjūtība un klusums, jo nebija vārdu.

Vot tā.

Kategorijaspārdomas
  1. 17 Februāris, 2016. plkst. 7:15 priekšpusdienā

    Skaisti ragi. Vot tā :)

  1. No trackbacks yet.

Komentēt

