Sākums > Bez kategorijas, Internets, pārdomas > Garmtech.lv nekompetence

Garmtech.lv nekompetence

19 Jūnijs, 2011. Komentēt Go to comments

Man ir pieredze hostinga nodrošināšanā. Es esmu bijis liecinieks, kā vairāki hostinga pakalpojumu sniedzēji Latvijā, spēj pa tālruni pilnībā apjukušām jaunajām māmiņām, kas izmisīgi cenšas nomainīt savam blogam domēna vārdu.  Vairāk kā 8 gadu laikā, kopš es izmantoju visdažādākos hostinga pakalpojumus Latvijā (lielākoties kā starpnieks starp hostinga kompāniju un maniem klientiem) man nav nācies saskarties ar vienu vienīgu piemēru neprofesionalitātei vai nolaidībai. (Ja atskaita serveris.lv 1 dienas downtime, kas pēcāk izrādījās servera raid-kontroliera problēma)

Nu ko. Vienmēr ir jābūt pirmajai reizei. Tāpēc būšu tiešs, un reizē nekorekts apgalvojot : Garmtech.lv ir lēni, nekompetenti un necilvēcīgi cepumu monstri, kas ir pelnījuši dabūt ar piena glāzi pa galvu.

Es tik tiešām neizprotu, kāpēc hostinga kompānijai, kas sevi aģitē kā “Kvalitātes un drošuma garantijas!” un “Labākais hostinga piedāvājums Latvijā!”  var pieiet 2 mēneši, lai nomainītu DNS ierakstu? (vai arī nenomainītu, ja gribam būt precīzi, jo līdz pat šī raksta tapšanas brīdim, mans DNS ieraksts nav nomainīts)

Varbūt man tik tiešām nerūp pietiekošā apjomā, lai tērētu naudu telefona sarunai Nīderlande – Latvija, varbūt arī tāpēc, ka zinu – draugam, kuram cenšos palīdzēt šis domēns nav prioritāte, bet tomēr. Es esmu kopumā zvanījis 2 reizes, esmu nosūtījis kopumā 6 e-pastus 2 mēnešu garumā, un joprojām – nekādas reakcijas. Viens no viņu darbiniekiem pat atsūtīja pilnībā ne pa tēmu e-pastu, ar jautājumu – “ko tad īsti vajag nomainīt”. Nē nu āpsis. E-pastam virsrakstā – “Vēlos nomainīt DNS ierakstu”. Piezvanīju, kaut kāds Aleksandrs pacēla, teica nomainīšot pus-stundas laikā, tikai esot jānosūta e-pasts ar apstiprinājumu. Nosūtīju – divas nedēļas nekādu izmaiņu.

Viss ko es no viņiem prasu ir ierakstīt 4 skaitļus lodziņā un nospiest apstiprināt.

Nenormāla vilšanās! Ja nu gadās, ka kāds no garmtech.lv lasa šo rakstu – uzzvaniet Kristapam, es ļoti gaidu uz kādu pretimnākošu soli, ja 4 gadus biju lojāls klients.

  1. Vēl nav komentāru.
  1. No trackbacks yet.

Komentēt

