Sākums > pārdomas > Kas tad īsti ar mani ir noticis

Kas tad īsti ar mani ir noticis

6 Janvāris, 2011. Komentēt Go to comments

Es atzīšos, es jau biju piemirsis par sava bloga eksistenci. Atzīsanās Nr. 2 ,es vairs nespēju skaisti, un argumentēti izteikties latviešu valodā, varētu uzrakstīt ļoti skaistu pārspriedumu angļu valodā :D … bet tas jau ir maziet cits stāsts. Tātad, kas lielos vilcienos ar mani ir noticis.

Es uzsāku studijas Knowledge Engineering programmā Nīderlandē, Māstrihtas Universitātē. Nācās pastrādāt kādu laiciņu par trauku mazgātāju, bet nu – well done indeed. Pacēlos mazliet amatā sākot strādāt universitātē paralēli manām studijām, un pašlaik mazliet attapos izveidojis universitātei inteliģentu un dzīvotspējīgu studentu izsekošanas datorsistēmu, viņi gan to oficiāli apzīmē kā ” customer relationship management” ,bet ticiet man – tā ir izsekošana ar vēlmi iegūt vairāk informācijas, tātad – joprojām spiegošana. Lai arī slikti, tas nebūt nepadara pašu izglītības kvalitāti mazāk labu, tieši otrādi.

Strādājot universitātē sastapu brīnišķīgu cilvēku un ļoti spēcīgu personību – Frank Sullivan, interesantu un amazinati jautru īru, ar nelielu indieša piejaukumu, un nu mēs kopā esam atvēruši jau otro uzņēmumu.

Visus, nu jau gandrīz divus gadus, esmu pavadījis neiedomājamā skrējienā, un šorīt radās sajūta – mazliet jāapstājas un jāpaskatās atpakaļ. Es neesmu godkārīga personība, bet es domāju un uzskatu, ka šajā laikā esmu paveicis visai daudz, un tas priecē.

Tagad jādodas uzrakstīt pāris lapas ar tehnisko specifikāciju, un tad – aidā uz mītiņiem (joprojām nesaprotu vai meeting ir tikšanās, vai arī mītiņš, un kā tad īsti izlocīt daudzskaitļus).

Lai visiem kas lasa jauka diena/vakars, un turiet par mani īkšķus lai sanāk vēl laiks patrennēt dzimto valodu.

  1. Vēl nav komentāru.
  1. No trackbacks yet.

Komentēt

