Sākums > Bez kategorijas > Mans izaicinājums jurisprudences studentiem

Mans izaicinājums jurisprudences studentiem

7 Februāris, 2009. Komentēt Go to comments

Description unavailable

Image by [ Zenat El3ain ]™ via Flickr

Ja es esmu iegādājies fotokameru X ar trīs gadu garantiju interneta veikalā A, kurš plāno apvienoties ar interneta veikalu B, vai abiem uzņēmumiem juridiski apvienojoties un rodoties uzņēmumam C joprojām darbosies manis iegādātā produkta X garantija, ja to izsniedzis uzņēmums kurš juridiski vairs neeksistē?

No jautājuma izrietošie jautājumi :

  1. Vai uzņēmums C turpinās pildīt uzņēmuma A un B saistības?
  2. Vai gadījuma ja kaut kas notiek ar fotokameru X man ir tiesības vērsties pie uzņēmuma C un pieprasīt to pildīt uzņēmuma A saistības?
  3. Vai uzņēmumiem apvienojoties ir jāpaziņo saviem līdzšinējajiem klientiem par to ka uzņēmums nu ietilps cita uzņēmuma sastāvā?
  4. Kas notiek ar produkta garantiju kad uzņēmums kas to izsniedzis beidz pastāvēt?
  5. Vai eksistē kāda institūcija kas garantēs manu tiesību izpildi gadījumā ja kompānija C atsacīsies pildīt garantijas saistības?
  6. Vai kompāniju apvienošana nav veids kā izkļūt no ekonomiskas stagnācijas un atkrātīties no uzmācīgiem un neapmierinātiem klientiem?

 

 

Paldies par Jūsu atbildēm, es domāju šis daudziem noderēs. :)

  1. Vēl nav komentāru.
  1. No trackbacks yet.

Komentēt

