Sākums > Bez kategorijas > KAS TAD ĪSTI MANI UZTRAUC ŠAJĀ VALSTĪ, JEB POZITĪVĀS LIETAS PINGVĪNU KRĪZES LAIKMETĀ

KAS TAD ĪSTI MANI UZTRAUC ŠAJĀ VALSTĪ, JEB POZITĪVĀS LIETAS PINGVĪNU KRĪZES LAIKMETĀ

7 Februāris, 2009. Komentēt Go to comments

Still The Same

Image by UniqueO Mania♥ via Flickr

šorīt ieslēdzu televizoru un saprotu ka viss ir slikti. Nu jau pat ziņas neiztiek bez negācijām deviņ-stāvu ēkas apmēros. Piens ir palicis dārgāks, (nu un? zemniekiem jāiemācās pastāvēt par sevi) un maizīte arī vairs nav tik lēta kā mums to gribētos, (inflācija kā nekā, atdziestiet beidzot) ,bet tomēr es uz krīzi skatos visnotaļ pozitīvi. Zinu, skan bērnišķi, bet krīze ļauj man mierīgāk gulēt.

Pilsētas dome taupības nolūkos vairs nededzina visu nakti laternu pie mana guļamistabas loga :D un beidzot man ir tas kā man tik ļoti pietrūka, naktī paskatoties pa logu es atkal redzu zvaigznes :)

Bet tā nav vienīgā lieta, kas liek man pasmaidīt šajā agrajā rīta stundā. Šogad valsts izgudrojusi, ka nepiešķirs pašvaldību budžetos līdzekļus līgumdarbiem. Protams, tas nozīmē, ka es zaudēju darbu, bet arī uz to es skatos visnotaļ pozitīvi. Izrādās, ka nu es varu reģistrēties par individuālā darba veicēju un krāpt šo valsti pēc sirds patikas. Atkal. Es varu norakstīt ekskluzīvu tehniku neizteiksmīgos izdevumos (gluži kā to dara mūsu godīgākā tautas daļa) un iepirkties kancelejas preču veikalos uz parāda :D (nekad ne esmu izpratis kāpēc tāda opcija vispār ir vajadzīga ),bet pats skaistākais – maksāt statisku ienākumu, kā arī sociālo nodokli 27,00 Ls apmērā GADĀ :D (šis mani smīdina visvairāk, valsts pati samazina savus ienākumus)

Parasti apmēram tik daudz no maniem ikmēneša ienākumiem valsts saņēma atpakaļ savā kasē nodokļu veidā, bet tagad – gaidi ar maisu, nekā es Tev nedošu. Laikam jājautā, ar kuru galu pingvīn-paps domā? Vairums no lietām, kas izdarītas taupības nolūkos ilgtermiņā tikai padara situāciju vēl drūmāku.

Secinājums – mums saeimā tādas paplukušas garozas ar kurkuļa izglītību vien mētājas. Mētājas no vienas partijas uz otru, vai nav interesanti, cik bieži mūsu saeima maina orientāciju?

Tomēr arī garozu padarīšanā ir kaut kas pozitīvs. Es no rīta atšķiru laikrakstu Diena un man aiz prieka gribas palēkties. Izārdīta Vecrīga,(es šeit šoreiz nerunāju par to kā neaudzināti jaunieši aplaupa dzērienu veikalu) ,Lauksaimnieki ieņem ministriju, Roze atkāpjas, miljoniem lietu kas pierāda ka nebūsim nemaz tik bezcerīgi un kaut kur slēpjas vēl tie apņēmīgie cilvēki. Šī tauta beidzot sāk atkal elpot, un tur jau slēpjas tā sāls, kas izmainījusi uz labu visu mūsu vēsturi. Latvieši ir un paliek visai klusa un bikla tauta, bet kad to izved no rāmjiem, tad lai Dievs stāv klāt tiem deputātiem :)

Nav svarīgi ko Tu domā, nav svarīgi, kā Tev iet, svarīgi ir tikai atrast visā sliktajā kaut vismazāko gaismas staru, lai izdzīvotu līdz tiem labākajiem laikiem kas mums apsolīti, un pats pats galvenais – Tev būs tas ko Tu būsi nopelnijis.

Reblog this post [with Zemanta]
  1. Vēl nav komentāru.
  1. No trackbacks yet.

Komentēt

