Sākums > Bez kategorijas > Par tām baltajām pārslām.

Par tām baltajām pārslām.

17 Decembris, 2008. Komentēt Go to comments

Tiem kas nezin – to sniegu blogā neuzliku es, tas notiek automātiski. Es nemīlu ziemassvētkus, un tās pārslas man arī nav vajadzīgas. Kopš iznākusi jaunā WordPress versija pārlieku bieži dators domā manā vietā :|

Reblog this post [with Zemanta]
  1. 17 Decembris, 2008. plkst. 10:53 priekšpusdienā

    Nu tad aizej uz opcijām un atķeksē, lai sniedziņu nerāda :)
    Man gan patīk, un nemaz nav jāasociē ar Zēsvētkiem.

  2. horninc
    17 Decembris, 2008. plkst. 3:04 pēcpusdienā

    to ķeksi es amaniju, jā, bet varēja jau neielikt viņu paši bez manas ziņas :D

  3. 18 Decembris, 2008. plkst. 3:11 pēcpusdienā

    horninc, kāpēc nemīli sniedziņu? :/

  4. horninc
    18 Decembris, 2008. plkst. 8:50 pēcpusdienā

    sniegs patīk, bet tikai dabisks ;)

  1. No trackbacks yet.

Komentēt

