Sākums > Bez kategorijas > gribi redzēt kā es guļu?

gribi redzēt kā es guļu?


Palīdzēsim Īdam no Nīderlandes, puisis ir iedomājis kļūt bagāts ar to ka guļ. Visai traka ideja? Nepavisam :D Īds van Deutekoms, gulēdams gultā, pārdod reklāmu savā mājas lapā, kurā ar web-kameras palīdzību iespējams vērot viņu guļam.

Līdz šim 21 dienas laikā jaunietis nopelnījis jau vairāk kā 6500 ASV dolāru.

Van Deutekoms vietējai presei paziņojis: “Gulēšana ir mans hobijs, un tā ir vienīgā lieta, kas man lieliski izdodas. Visi jautā, ko es dzīvē gribētu darīt, bet patiesībā es vēlos vienīgi gulēt.”

“Es gultā pavadu visu dienu, izņemot tad, kad eju dušā, uz tualeti vai gatavoju kaut ko paēst. Tas ir viss, ko vēlos darīt. Un es gribu palikt gultā, kamēr kļūšu ļoti bagāts,” teicis jaunietis.

Līdz šim holandieša mājas lapu http://www.slapendrijk.nl apmeklējuši jau 450 000 cilvēku.

Tuvāk meklē… http://www.slapendrijk.nl/index.php

  1. Vēl nav komentāru.
  1. No trackbacks yet.

Komentēt

